uboat
Overview
Deze render is gemaakt voor mijn allereerste klant. De tekening werd door hem gemaakt. Mijn taak was om de scène naar een 3D model om te zetten, en dit model te optimaliseren voor 3D-printing. De layout, het modelleren, sculpten, en renderen van de scène werd in Blender uitgevoerd. Houdini is gebruikt om de kleding te simuleren en het model 3D-printbaar te maken. De texturen zijn gemaakt in Substance Painter. Het uiteindelijke beeld werd samengesteld in Affinity-foto.
Breakdown
Deze render is gemaakt voor mijn allereerste klant. De tekening werd door hem gemaakt. Mijn taak was om de scène naar een 3D model om te zetten, en dit model te optimaliseren voor 3D-printing. De layout, het modelleren, sculpten, en renderen van de scène werd in Blender uitgevoerd. Houdini is gebruikt om de kleding te simuleren en het model 3D-printbaar te maken. De texturen zijn gemaakt in Substance Painter. Het uiteindelijke beeld werd samengesteld in Affinity-foto.
Credits
Seagull: Julian Johnson-mortimer
Background picture: Jess Loiterton